fbpx

Plan de acțiune pentru hoteluri în criza Covid-19

Să ieși cu bine din “criza COVID 19” în industria hotelieră va fi adevărata provocare în 2020. Vor ieși “neșifonate” doar acele hoteluri care se vor adapta rapid la noul normal și care vor acționa.

Atunci când criza produsă de coronavirus a luat amploare și au început să se aplice restricții, fără îndoială unul dintre primele sectoare afectate puternic a fost cel al industriei ospitalității. Trăim ceva fără precedent în ultimii ani, efectele sunt clare și cel mai probabil, din păcate, nu se vor opri aici. 

Organizația Mondială pentru Turism a declarat o scăderea a sosirilor de turiști străini la nivel internațional de până la 30% față de 2019, ceea ce, din punct de vedere financiar, se traduce în pierderi cuprinse între 30 și 50 de miliarde de USD. Și acesta este doar începutul. 

Recent, Arne Sorenson, CEO-ul Marriott, cel mai mare grup hotelier la nivel mondial, a anunțat o scădere a activității la nivel global a companiei cu 75%. Tot el a afirmat că această criză financiară provocată de COVID-19 este mai dăunătoare pentru ei decât atacurile teroriste din 11 septembrie 2001 și recesiunea din 2009 combinate.

E adevărat, la prima vedere circumstanțele nu arată bine, însă chiar și din această situație o bună parte din hoteluri vor ieși cu brio și vor rămâne ca exemple care “au făcut față” și au crescut chiar și după vremuri tulburi.  E un moment critic, în care reacțiile fiecărui lider de echipă și acțiunile specifice pe care le face, ne vor determina gravitatea crizei de după. Chiar dacă virusul ne dă un context de inevitabilitate, acțiunile noastre au efect puternic, ele pot să diminueze consecințele lui asupra industriei sau să le amplifice.  

Așa că, am acționat și noi: am strâns în acest articol cele mai importante strategii pe care echipa Yindi le recomandă hotelierilor în această perioadă. Implementarea lor sau ignorarea lor va decide cât de afectat va fi hotelul tău, cât de repede îți vei reveni și ce poziție vei avea în piață față de competiție (care, odată cu reluarea activității, va fi mult mai acerbă).

Descoperi mai jos 6 strategii macro esențiale pentru această perioadă și acțiuni specifice pe care le poți implementa acum. Fiecare strategie va avea o perspectivă ancorată în realitatea de azi, exemple de cum au reacționat alte hoteluri din lume și acțiuni specifice pe care să le faci și tu. 


1. Comunicarea cu clienții în perioada crizei Coronavirus

Începem cu cea mai importantă dintre cele 6 strategii prezente în acest articol: comunicarea “în timpul pandemiei”. Dacă este să alegeți să implementați chiar și o singură strategie, aceasta ar fi cea mai importantă. Într-o situație de panică, confuzie și incertitudine, în care nu mai știm cum să filtrăm multitudinea de informații venite din media, comunicare directă între hotelier și client devine esențială. 

Una din cele mai mari probleme din piață, acum, este că s-a oprit comunicarea dintre hotel-client. Și s-a oprit comunicarea chiar și cu clienții vechi și cu cei care au făcut rezervări pentru această perioadă. Este incredibil cum majoritatea hotelurilor parcă pur și simplu au dispărut odată cu această carantină. Și fără să își dea seama, aceste acțiuni îi afectează mai mult decât virusul și consecințele lui.

Ce se întâmplă când nu mai comunici deloc? În lipsa unei comunicări clare și transparente față de clienții tăi, ei vor decide singuri și fiecare în felul lui situația hotelului tău: dacă mai exiști sau nu, dacă mai ai echipă sau ai rămăs singur, dacă te-ai adaptat la noile norme de siguranță sau nu, dacă mai deschizi la 1 mai sau poate deloc anul acesta, și așa mai departe. 

Este pur și simplu un moment în care decizi dacă îți scrii tu povestea pentru mai departe sau îi lași pe ceilalți să ți-o scrie. 

Așa că, uite acțiunile pe care poți să le faci:

Primul pas: comunicarea internă

Pentru a te putea asigura că hotelul tău are o bună comunicare cu clienții, trebuie în primul rând ca acest lucru să se întâmple la nivel intern. Ce e important să faci pentru a avea o comunicare internă eficientă pe aceasta perioadă:

  • Fă un brainstorming cu echipa despre cum puteți să comunicați mai bine cu clienții voștri în această perioadă. Să-i implici și pe ei, ajută foarte mult: îi ajuți să își mute atenția de pe panică, pe idei creative (nu uita că frica ne-a cuprins pe toți, inclusiv echipa ta) și îi responsabilizezi în implementarea ideilor. Vor fi mult mai dedicați în implementare, dacă au făcut și ei parte din proces și decizii.
  • Stabiliți împreună noul plan în detaliu: cum comunicăm cu clienții, ce schimbări am făcut legat de oferte, noile condiții de rezervare și anulare, cum le transmitem partea de măsuri de siguranță luate, cum îi încurajăm să nu anuleze ci să schimbe datele de rezervare etc.
  • Stabiliți responsabili de variabilele critice, mai exact pe acele variabile care s-ar putea să vă schimbe planul de la o zi la alta: un responsabil pentru research și update zilnic legat de cum avansează situația și cum vă afectează (mare atenție, sursele să fie de încredere, valide), un responsabil care să se asigure că se face update la materiale ținând cont de noile variabile și un responsabil care să facă training echipei de cum să servim clienții în această perioadă ținând cont de circumstanțe. 

Comunicarea către clienți:

a) Dacă hotelul tău este încă deschis: 

  • Înainte să ajungă la hotelul tău informează-l (e-mail, sms, whatsapp) despre măsurile pe care le-ai luat pentru a elimina orice risc de nesiguranță medicală. Încearcă să fii cât mai specific, nu spune doar că “am luat toate măsurile necesare” și atat, ci punctual prezintă-i fiecare acțiune în parte (cum ai dezinfectat totul, ce tip de restricții ai luat legat de accesul persoanelor în hotel, dispozitive de igienizare pe care le va găsi, cum ai pregătit staff-ul pentru această perioadă etc.). Cu cât e mai specific, cu atât mai bine, pentru că va fi mai clar pentru el și îl va liniști mult mai mult decât varianta unei prezentări generale. Creierul nostru are nevoie de argumente specifice pentru a putea elimina panica. Combină aceste mesaje cu ce facilități are în hotelul tău, care pot fi folosite chiar și în aceste circumstanțe, facilități care pot să îi facă șederea frumoasă. Așa te asiguri că nu rămâne doar cu impresia de “pericol” și îi muți focusul pe pozitiv spre final.  
  • În timpul șederii cel mai important este ca prin comunicare să-i transmiți  o stare de calm, de liniște, în așa fel încât să vadă în hotelul tău un loc de refugiu în care poate să scape de toată nebunia și să înțeleagă că echipa ta este bine pregătită pentru această situație. Aici va fi important să-i comunici noile proceduri pe care trebuie să le respecte, ce poate și ce nu poate să facă, ce servicii au fost limitate și ce alte servicii noi ați inclus etc. Poți să faci asta în 3 moduri: verbal la recepție (e important să le faci training oamenilor), o scrisoare personalizată în cameră (semnată de persoana care s-a ocupat de igienizare) sau/și un video de “Bine ai venit!” și de informare din partea managerului care să meargă pe televizor când intră în cameră. Video-ul direct de la manager este cel mai puternic ca și impact, psihologic vorbind. Atunci când comunici cu cineva mai “înalt în funcție” ai o siguranță mai mare, simți că ești respectat și apreciat mai mult și pur și simplu auzi mai bine acel mesaj. Atenție însă, mesajul trebuie să fie plăcut și să-l liniștească și nicidecum să-l sperie sau să-l crispeze.
  • După plecare păstrează-l în permanență informat cu schimbările pe care le faceți și noile măsuri pe care le luați. Faceți un newsletter săptămânal, scurt, prin care să mențineți legătura cu ei, să le povestiți experiența prin care treceți, să le dați idei de cum pot să își petreacă timpul creativ și în siguranță acasă etc.

b) Dacă hotel este închis: 

Transmite mesaje prin toate sursele de comunicare de care dispui, prin care să argumentezi decizia luată, soluțiile și acțiunile pe care hotelul tău le va face în această perioadă pe partea de igienizare și siguranță, acțiunile pe care le faceți pentru a le îmbunătăți experiențele atunci când se va deschide hotelul, etc. 

La ce lucrăm acum? Este esențial ca ei să vadă că nu ați dispărut de tot. Dacă în această perioadă nu comunicați nimic cu ei, riscați să pierdeți extrem de mulți clienți. Oamenii vor merge către hotelurile despre care știu că mai “sunt în viață” și în special către cele de care ei știu că au luat acțiune în această perioadă. Și crede-ne, vrei să fii pe lista celor care au ținut pasul și sunt pregătiți să îi primească. 

c) Hotel sezonier

Nu te lăsa păcălit de faptul că până în momentul de față, doar o mică parte dintre clienți au renunțat la sejururile achiziționate pentru sezonul estival, deoarece cele mai multe solicitări de anulare sau amânare vor apărea atunci când epidemia va fi în etapa cea mai critică și odată cu apropierea începutului de sezon.

Comunicarea poate să facă o mare diferență și aici, iar cel mai important lucru este tocmai să anticipezi deciziile lor, să le identifici temerile și să acționezi imediat cu mesajele cele mai potrivite. Nu aștepta să te sune ei să anuleze!

Soluția cea mai bună este ca tu, prin rolul de  manager al hotelului să faci un video în care să te conectezi cu clienții tăi, să le explici de ce e important să lăsăm banii să circule, pentru că altfel ne creăm propriul colaps, de ce e sigur să vină în hotelul tău (ce acțiuni specifice de igienizare faceți și care e procedura), care sunt condițiile de schimbare a datelor și ce experiențe faine le pregătiți în continuare pentru când vor ajunge la voi.  Încheie cu mesaje de încurajare, care să le transmită o stare de calm și siguranță din partea ta și, astfel, ei vor percepe că ai situația sub control și că ești pregătit pentru aceste momente.

Două exemple bune în acest sens vin de la două celebre lanțuri hoteliere: Four Seasons, care pe pagina lor web au un buton dedicat, numit “Covid-19 update”(vezi aici) și Shangri-La care, la fel, au o pagină dedicată acestui subiect. (vezi aici) 


2. Flexibilitatea, ajutorul vânzărilor în acest moment

Deși o primă măsură la îndemână pare să fie scăderea prețurilor, acest lucru nu este deloc recomandat. Ba mai mult, uneori poate să fie exact decizia care să te ducă spre dezastru, iar acest argument îl avem deja bine documentat și pentru industria hotelieră din criza financiară precedentă. În schimb, flexibilitatea față de client poate să fie strategia care să te ajute să ieși cu bine din această perioadă. 

E acel moment în care este important să renunțați la atașamentele pe care le aveați față de unele reguli și principii care până acum v-au ajutat să creșteți și să vă mențineți cultura organizațională. Cel mai probabil, să atingi un grad de ocupare mediu decent va fi o adevărată performanță chiar și pentru un hotel foarte cunoscut, așa că, e important să schimbați urgent o parte dintre politicile vechi.

Acțiuni specifice pe care poți să le faci:
  • Schimbarea datelor pentru rezervările deja făcute, fără niciun cost, pe o perioadă mai lungă de timp în care să permiți o astfel de schimbare. Fă o procedură nouă pentru schimbarea datelor și comunic-o clienților. Fă o simulare pentru business-ul vostru, verifică și costul de oportunitate și creează o nouă formă ancorată în realitatea de acum. Majoritatea hotelurilor vor pierde clienți pentru că se vor ghida după aceleași reguli ca și înainte. Și cine nu înțelege că realitatea de “ieri” nu mai există și că avem un nou normal, îți va face singur mult rău.
  • Politicile de rezervare și anulare. Dacă vrei să nu anuleze clienții o rezervare deja făcută sau să nu le fie frică să rezerve o ședere nouă, să fie flexibili în această perioadă, este important să fiți voi cei care arătați flexibilitate prima dată. Și aici e simplu, mizăm pe principiul reciprocității: dacă noi avem politici de rezervare și anulare mai flexibile și ei vor fi mai dispuși să facă rezervări chiar și în această incertitudine actuală. Poți încuraja acest lucru prin oferirea unei noi politici de anulare gratuită cu până la 24 h înainte de rezervare sau cu pachete speciale în care oferi gratuit upgrade la cameră sau servicii bonus.
  • Oferă mai multe beneficii pentru a încuraja rezervările în hotelul tău în continuare și pentru a le face mai atractive. Atenție, aici e important să faci acest lucru în mod elegant, cu detalii specifice și cu o comunicare bine formulată, astfel încât să nu dea senzația de “disperare”. E important ca el să simtă că acele beneficii sunt gândite pentru el și nu pentru hotel de fapt. Oferă acele beneficii care sunt relevante pentru clienții tăi în această perioadă, în special cele care aduc multă relaxare, cum ar fi beneficile din zona de wellness (cele care sunt permise conform noilor restricționări).

Și nu uita: e mult mai sănătos în această perioadă să fii mai flexibil și creativ, decât să scazi prețurile.

Exemple în acest sens, cu hoteluri care au devenit flexibile cu noile condiții de rezervare, am găsit destul de multe în rândul brandurilor internaționale, însă foarte puține în rândul hotelurilor individuale. I-am ales ca și exemplu pe cei de la Rosewood Hotels:    “Our Commitment to our Guests: COVID-19 update”


 

3. Continuitatea prezenței pe social media

Datorită situației determinată de Coronavirus, activitatea pe social media a crescut incredibil de mult. Chiar dacă search-urile pentru site-urile de travel și cele ale hotelurilor au scăzut dramatic, ai o oportunitate mare să menții legătura, ba mai mult, să acaparezi și mai mult public care să te urmărească, dacă îți adaptezi comunicarea la nevoile și limbajul lor actual.

Acțiuni pe care poți să le faci:
  • Folosește-ți canalele de social media pentru a comunica cu ei legat de starea în care se află hotelul (aspectele esențiale de la punctul 1).
  • Promovează-ți în continuare hotelul și serviciile pe care le oferi. Dorința de a călători nu dispare, din contră, ea crește odată cu durata timpului de izolare la domiciliu. Astfel, ai șansa să fii una dintre primele alegeri pe care să le facă atunci când activitățile încep să se reia. Și pentru că vom sta o perioadă lungă în casă și opțiunile noastre de relaxare sunt limitate, probabil cele mai căutate servicii vor fi cele de wellness și activitățile outdoor. Acestea sunt și cele de care ne este cel mai dor într-o situație în care nu avem acces la ele. Promovează-le într-un mod creativ, astfel încât să rămână în mintea lor. 
  • Arată-le ce faci în această perioadă, cât de creativ folosești acest timp și ce le pregătești nou. Transmite pe social media acele acțiuni pe care le faci acum: cum renovați anumite zone din hotel, cum curățați în detaliu o cameră, cum faceți brainstorming cu echipa despre cum să îi serviți mai bine, cum schimbați anumite detalii din hotel pentru a le face șederea mai plăcută, cum pregătiți noi servicii și experiențe pentru ei, etc.
  • Servicii pe care poți să le oferi și online, acele experiențe gratuite care îi ajută în această perioadă și care, în același timp, îi păstrează conectați cu hotelul tău: rețete, cursuri de yoga, cum să prepari o băutură, etc. Pune-ți “la dispoziție” oamenii din echipă: bucătarul să le ofere rețete sau să îi învețe să gătească ceva, maseurul să îi învețe cum să își detensioneze corpul, barmanul cum să își pregătească băuturi energizante, etc. O altă variantă este să le oferi aceste sesiuni practice cu invitați speciali din exteriorul hotelului.

Exemplul îl oferim de la Six Senses, recunoscuți în întreaga lume pentru calitatea serviciilor de wellness, care oferă în această perioadă ședințe gratuite de meditație pe online și cursuri de gătit sănătos. (vezi aici)

Un alt exemplu, de data aceasta în afara industriei hoteliere, care bifează perfect punctul al doilea, privind faptul că “dorința de a călători nu dispare”, îl reprezintă modul inteligent și adaptat în care Portugalia își promovează turismul în această perioadă. Bravo lor! (vezi aici)


 

4. Readaptează-te

Acceptă că lucrurile s-au schimbat și nu opune rezistență acestui fapt, pentru că nu faci decât să pierzi timp valoros și energie, pe care poți să le folosești pentru a crea o nouă variantă a serviciilor hotelului tău și pentru a identifica, poate, un nou public țintă. Foarte mulți spun că așteaptă să își revină lucrurile la normal. Nu vor mai reveni niciodată la acel normal și nici nu e nevoie să așteptăm. Avem deja azi un “nou normal” și este important să ne adaptăm la ceea ce este în jurul nostru și să profităm de oportunitățile de acum. 

Acțiuni pe care poți să le faci:
  • Un nou public țintă: 

Pune-ți întrebarea dacă în continuare publicul tău țintă este același. Sau a apărut un alt public țintă pentru tine dintre clienții pe care îi ignorai sau care te ignorau? Este una dintre cele mai importante întrebări din aceste timpuri și, din păcate, mulți hotelieri nu se gândesc deloc la acest aspect. De exemplu, dacă hotelul tău avea ca și public țintă turiștii străini, trebuie să înțelegi că primul segment care va reveni va fi cel al turismului intern și abia apoi cel internațional. Reticența de a călători în alte țări va dura o perioadă de timp, chiar și după ce această situație se va liniști. În plus, nu știm sigur cât vor dura restricțiile și de ce tip vor fi. Așa că, reorienteză-te și vezi cum poți să atragi un alt segment de turiști care, cel puțin pentru o perioadă scurtă de timp, îți pot genera un grad de ocupare mulțumitor.

  • Un nou comportament din partea clienților

Și dacă tot te-ai gândit la publicul țintă, o altă întrebare esențială este: care este noul lor comportament? Și mai mult, cum va fi noul lor comportament când se va termina această carantină? Pentru că, inevitabil, cu cât va dura mai mult, cu atât vom vedea schimbări mai mari în comportamentele noastre raportat la achiziții.

Frica de contaminare, atenția la aspectele ce țin de igienă, curățenie și chiar contactul uman, vor determina o atenție sporită din partea lor pentru aceste detalii. De aceea, este important să îți revizuiești toate acțiunile și serviciile și să le adaptezi la noul comportament. Spre exemplu: încurajarea plăților contactless, soluție de dezinfectare a mâinilor la intrarea în restaurant și în alte spații comune sau destinate consumului, o procedură mai strictă de curățare a meselor, o comunicare mai transparentă și detaliată legat de modul în care se face curățenia în camere, restrângerea numărului de mese destinate unui grup mare de persoane de tip “social” etc.  Fă-ți o listă cu aspectele pe care le-ai văzut că deja s-au schimbat în comportamentul lor sau pe care le preconizezi și lucrează la procese și proceduri noi prin care să se îndeplinească noile cerințe. 

  • Servicii noi

Să nu uităm că avem de-a face cu schimbări în lanț: pandemie – restricții – criză financiară – schimbarea comportamentului clientului etc. Sunt serviciile tale potrivite noului comportament? Spre exemplu, pe timp de criză financiară, stresul clientului business poate fi unul mult mai mare, ceea ce poate duce la o creștere a cerinței acestuia față de serviciile care îi oferă relaxare (masaj, spa, programe de meditație în cameră etc.)  Sau, și mai mult, dacă ai un nou public țintă acum, verifică dacă serviciile pe care le ai în prezent corespund și cu cerințele lor. Analizează-ți serviciile și vezi concret ce îți lipsește pentru a fi 100% adaptat noului client.

Un exemplu bun de readaptare vine din partea Mandarin Oriental Hotel din Boston, care oferă în această perioadă de izolare la domiciliu servicii de tip room service și în afara hotelului, adica un fel de delivery dar cu un touch de luxury, specific serviciilor premimum ale cestui brand, precum și servicii de curățătorie sau masaj. (vezi aici)


 

5. Leadership-ul  poate face diferența și poate avea un impact semnificativ asupra relației cu clienții hotelului tău.

În această perioadă, se vor cerne liderii adevărați din industria hotelieră.  “Șefii clasici” care conduceau hotelurile haotic se vor pierde serios în aceste situații. Și, când liderul se pierde, s-a pierdut și echipa. Când echipa se pierde, se pierd și clienții și, uite așa, se închide business-ul. În perioada de criză este o mare provocare să îți menții oamenii calmi, echilibrați și creativi.  

Sunt câteva acțiuni esențiale de leadership în această perioadă pe care ți le recomand să le faci:
  • Calmează liderul. Nu uita că ești om și tu. Ai dreptul să îți fie frică, să te simți panicat, să fii frustrat și să nu mai știi pe unde să o apuci. Până la urmă, nu ne imaginam niciunul dintre noi că vreodată s-ar fi putut întâmpla asta, de pe o zi pe alta. Ia-ți timp pentru tine, înainte să mergi către echipă. Fă câteva acțiuni care să te ajute să te liniștești, creionează-ți un plan, gândește-te la opțiuni, caută beneficii. Și, doar când simți că ești într-o zonă de echilibru, de asumare, te duci către echipă. Este important să te simtă responsabil, lucid și focusat pe soluții. 
  • Calmează echipa. Este imposibil să serviți clienții și să comunicați în exterior într-un mod sănătos, dacă echipa nu este calmă și aliniată. Fă o ședință cu ei în care să discutați care este realitatea voastră, cum arată simulările voastre, și în care să căutați opțiuni împreună pentru următoarea perioadă. Cel mai important în aceste momente este să fii transparent, să le prezinți cifre, date, să se simtă tratați cu respect. Cel mai periculos în acest moment este să nu discutați împreună despre realitatea voastră. Pe lângă faptul că pierdeți oportunitatea să vă uniți ca și echipă, dacă nu faceți asta, ei oricum își vor crea propria realitate. Și să ai atâtea realități câte persoane sunteți în echipă, asta înseamnă destrămare pas cu pas. 
  • Creați împreună soluții pentru clienții voștri. Singura modalitate prin care puteți să ieșiți din toată situația asta cu brio este să lucrați împreună. Liderul să își preia rolul cu mai multă responsabilitate, dar să creeze împreună cu echipa lui, echipa să se conecteze și mai mult cu liderul și clientul. Implică-i în brainstorming-uri, cere-le să se gândească la perspective noi sau să optimizeze procese vechi (chiar dacă stau acasă acum). Așa te asiguri nu doar că profitați de mult mai multe oportunități, dar îi menții și mental sănătoși și îi ajuți să se conecteze între ei și nu cu panica de afară. În plus, e o oportunitate fantastică să se conecteze cu clientul lor. Și, pentru tine, una la fel de relevantă: să îți descoperi echipa, să le vezi comportamente, să vezi unde sunt buni, să îți vezi oamenii creativi și loiali.  

Nu uita, doar un leadership de calitate duce la o echipă unită și dedicată care, mai departe, duce la clienți fericiți și loiali, chiar și în această perioadă. 

Un exemplu de leadership vine din partea lui Arne Sorenson, CEO-ul grupului Marriott care, în ciuda unei grave probleme de sănătate pe care o are, a ieșit în față și a transmis un mesaj emoționant atât către parteneri și angajați, cât și către clienți, cu o transparență și o sinceritate totală legat de situația prin care trece întreg grupul hotelier și ce măsuri au fost luate. Leadearship-ul de care a dat dovadă a influențat mulți alți manageri de hoteluri să facă același lucru. (vezi aici)


 

6. Profită de partea plină a paharul, timpul pentru creație și strategii

Acum e momentul pentru ideile geniale pe care le-ai avut în ultimii ani, dar de care nu ai avut niciodată timp. Gândește-te câte idei bune pentru experiența clientului sau pentru optimizarea vânzărilor ai avut și ai zis “wow, asta chiar ar fi tare să facem și noi” după care ai reintrat în procesele operaționale de rutină, entuziasmul a scăzut, iar factorul “nu am timp acum” a făcut ca ideea să nu se mai implementeze niciodată. În orice rău este un bine și e important să îl vedem și să profităm de el. 

Acțiuni pe care poți să le faci:
  • Pune pe foaie cele mai bune idei pe care le-ai avut în ultimii doi ani și organizează-le pe categorii (idei de guest experience, de fidelizare, de optimizare profit, de motivare angajați etc).
  • Prioritizează categoriile. Gândește-te, pentru hotelul tău (așa cum este acum), ținând cont de variabilele exterioare și de comportamentul nou al consumatorului, care ar fi prioritare. Care dintre acestea, dacă ai avea focus pe ele, v-ar ajuta cel mai mult să aduceți rezultate ulterior și să vă diferențiați și mai puternic de concurență?
  • Alege maxim top 3 categorii și prioritizează ideile și acțiunile specifice din fiecare categorie. 
  • Pregătește un plan specific și deleagă ceea ce poate fi implementat sau pregătit de implementare deja, în așa fel încât ele să impacteze chiar și primul client care vă trece pragul după ce lucrurile revin la normal. 

Cu siguranță sunt multe acțiuni pe care le putem face ca să ne ajutăm hotelul, echipa și clienții în acest moment. Dar cele de mai sus, sunt cele care îți vor aduce rezultate semnificative dacă le implementezi. 

Șansa unui nou început este rară, iar acum, oricat de “neagră” este situația și oricât de dureroasă ar fi ea, avem oportunitatea să o luăm de la capăt. Suntem într-o perioadă în care putem să ne dăm bătuți sau în care putem să ne adaptăm și să creăm noua realitate. Comportamentele consumatorului se schimbă și ne oferă șansa de a-l cuceri din nou, poate mai repede și mai eficient. 

Dacă în continuare nu îți este clar ce ai de făcut pentru ca hotelul tău să supraviețuiască și nu știi cum ar trebui să arate planul tău de acțiune, cere ajutorul. Este foarte important ca în această perioadă să acționăm eficient și repede. Am hotărât, împreună cu echipa Yindi, că vom oferi ajutorul nostru hotelurilor din România. 

Așa că, dacă vrei să știi cum să comunici cu oamenii din echipa ta astfel încât să îi menții motivați, sau cum să comunici cu clienții tăi ca să nu îți anuleze toate rezervările, cum să pregătești șederile clienților actuali astfel încât să nu fie speriați să consume de la tine și să revină, sau cum să îți faci un plan care să îți aducă vânzări când  activitățile se reiau, completează acest formular.

Din păcate, pentru că timpul este limitat, nu vom putea să ajutăm pe toată lumea, dar, dacă vrei o ședință gratuită de consultanță cu fondatorul Yindi, în care să discutați și să faceți un plan de acțiune pentru cele de mai sus,  completează acest formular.

Vom analiza răspunsurile și, dacă te califici pentru ședința gratuită, îți scriem ca să stabilim detaliile. 

Aplică acum pentru soluții specifice pe timp de criză pentru hotelul tău cu cel mai bun expert Yindi.

Vreau solutii

DISTRIBUIE ARTICOLUL

CATEGORII

ETICHETE

Articole asemănătoare

Menu